عصر خودرو

حسابرسی نشده منتشر شد؛

نگاهی بر صورت های مالی ۹ ماهه سایپا دیزل

عصر بازار- شرکت سایپا دیزل در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۴ مبلغ یک هزار و ۸۹۳ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال زیان خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۹۰۲ ریال زیان به ازای هر سهم کنار گذاشت.

نگاهی بر صورت های مالی ۹ ماهه سایپا دیزل
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سایپا دیزل صورت های مالی سه ماهه سوم سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، "خکاوه" در دوره 9 ماهه یاد شده مبلغ دو هزار و 842 میلیارد و 476 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشت که با کسر بهای تمام شده کالای فروش رفته از آن سود ناخالص دوره به مبلغ 467 میلیارد و چهار میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های عمومی، اداری و هزینه های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 61 میلیارد و 937 میلیون ریال رسید.

    از سود عملیاتی نیز هزینه های مالی کسر شد و پس از افزوده شدن درآمدهای متفرقه به آن زیان خالص دوره به مبلغ یک هزار و 893 میلیارد و 910 میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ 902 ریال زیان به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    به زیان خالص دوره نیز زیان انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ 7 هزار و 589 میلیارد و 425 میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها