عصر خودرو

حسابرسی نشده منتشر شد؛

انتشار عملکرد ۹ ماهه "ختراک"

عصر بازار- شرکت ریخته گری تراکتور سازی ایران در دوره ۹ ماهه بصورت حسابرسی نشده مبلغ ۴۲ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد و به ۷۰ درصد از پیش بینی هایش رسید.

انتشار عملکرد ۹ ماهه "ختراک"
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت ریخته گری تراکتور سازی ایران پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 94 را با سرمایه 213 میلیارد ریال مبلغ 60 ریال اعلام کرده است و طی دوره 9 ماهه بصورت حسابرسی نشده مبلغ 42 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد و به 70 درصد از پیش بینی هایش رسید.

    "ختراک" در سه ماهه سوم امسال موفق شد معادل 71 درصد از فروش، معادل 72 درصد از بهای تمام شده کالای فروش رفته، 57 درصد از سود ناخالص، 74 درصد از سود عملیاتی و 70 درصد از سود خالص را پوش دهد.

    بر اساس این گزارش این شرکت دلایل تغییر اطلاعات پیش بینی سال 94 (حسابرسی نشده) نسبت به اطلاعیه قبلی را کاهش فروش به دلیل رکود حاکم بر بازار و کاهش تقاضای مشتری عمده و سایر مشتریان و به طبع آن کاهش تولید به دلیل کاهش تقاضا اعلام کرده است.

    کسب 86 میلیارد ریال سود انباشته پایان دوره 9 ماهه

    ریخته گری تراکتور سازی ایران در سه ماهه سوم سال جاری از بابت فروش محصولات خود مبلغ یک هزار و 92 میلیارد و 397 میلیون ریال درآمد کسب کرد.

    از درآمد این شرکت بهای تمام شده کالای فروش رفته کسر شد و سود ناخالص دوره به 92 میلیارد و 279 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های اداری، عمومی و هزینه های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی به مبلغ 43 میلیارد و 460 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود عملیاتی نیز هزینه های مالی و مالیات کسر شد و پس از اضافه شدن درآمدهای غیر عملیاتی سود خالص دوره به مبلغ 8 میلیارد و 904 میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ 42 ریال سود به هر سهم اختصاص داده شد.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 86 میلیارد و 416 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها