عصر خودرو

در تهران اعلام شد؛

استقبال فرانسه از سرمایه گذاری در ایران

عصر بازار- قائم مقام ارشد توسعه تجاری یک شرکت فرانسوی در دیدار با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت : آمادگی لازم برای انتقال سرمایه و سرمایه گذاری در بخشهای مورد نظر این سازمان توسط فرانسه وجود دارد و از این امر استقبال می کند .

استقبال فرانسه از سرمایه گذاری در ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سازمان تامین اجتماعی، ' ژان لویی چاسان ' قائم مقام ارشد توسعه تجاری شرکت فرانسوی prezioso در دیدار با سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: تلاش این شرکت تسهیل سرمایه گذاری در ایران و همکاری نزدیک و پویا با سازمان تامین اجتماعی است.

    وی گفت: اکنون ایران یک بازار بسیار قوی و بزرگ در منطقه و حتی در سراسر جهان محسوب می شود .
    لویی چاسان افزود : تحریم های سنگین ، فشار زیادی بر اقتصاد ایران تحمیل کرده ، اما پیشرفت های چشمگیری نسبت به گذشته در این کشور رویداده است .
    به گفته وی ، جمهوری اسلامی اکنون دارای مهندسان مجرب و صنایع منحصر به فرد خود است و در طول سال های تحریم روی پای خود ایستاد و خود را ارتقاء داد .
    این مقام شرکت فرانسوی یاد شده اضافه کرد : شرکت متبوعش در زمینه سرمایه گذاری نفت و گاز و تاسیس سکوهای نفتی در خشکی و آب فعالیت دارد، و برای همکاری با ایران ابراز تمایل کرد.
    وی گفت: اولویت این شرکت ، آموزش و به کارگیری نیروهای بومی در اجرای پروژه ها است و تجربه اقدامات مشابه در کشورهای مختلف از جمله آنگولا، آفریقای جنوبی و موزامبیک را دارد .
    براساس این گزارش ، سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در دیدار با هیات فرانسوی مزبور اظهار داشت : این سازمان دارای بخش های بزرگ اقتصادی است و 9 شرکت هلدینگ در زمینه های گاز، پتروشیمی، سیمان و دارو در اختیار دارد.
    به گفته وی، تامین اجتماعی بیش از 40 میلیون نفر از جمعیت کشور ایران را تحت پوشش دارد و سیستم بیمه ای آن بر اساس مزایای تعریف شده ( DB ) است.
    نوربخش افزود: 40 درصد از نیاز دارویی کشور توسط سازمان تامین اجتماعی تولید می شود و این سازمان با بیش از 40 هزار مرکز درمانی خصوصی، دانشگاهی و دولتی در کشور قرار داد ، دارد.
    همچنین رضا راعی قائم مقام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این دیدار اظهار داشت : بیش از 350 مرکز درمانی و 80 بیمارستان در مالکیت سازمان تامین اجتماعی است که به بیمه شدگان خدمات درمانی رایگان ارائه می کنند.
    راعی افزود: 35 درصد از پالایشگاه بندر عباس که بزرگترین پالایشگاه ایران است در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار دارد و 50 درصد از پالایشگاه لاوان که موقعیتی شاخص در خلیج فارس دارد، از آن این سازمان است.
    به گفته وی ، مالکیت صد درصدی شرکت رایتل و رجا از آن این سازمان است و 100 درصد سهام بانک رفاه، 14 درصد ازسهام بانک تجارت، 14 درصد از سهام بانک ملت و 9 درصد از بانک کارآفرین در اختیار تامین اجتماعی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها