عصر خودرو

قانونگذاران ژاپنی پیمان تجارت جدید با آمریکا را تصویب کردند

عصر بازار- قانونگذاران مجلس سنا ژاپن لایحه تایید پیمان تجاری جدید با ایالات متحده را که قرار است از اول ماه ژانویه سال آینده به اجرا گذاشته شود تصویب کردند.

قانونگذاران ژاپنی پیمان تجارت جدید با آمریکا را تصویب کردند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، ژاپن تودی روز پنجشنبه گزارش کرد ژاپن بازارهای خود را به روی محصولات کشاورزی و دامداری آمریکا باز می کند، اما این گشایش از توافق حاصله تحت پیمان تجاری اقیانوس آرام (تی پی پی) که واشنگتن از آن خارج شد، بیشتر نیست ژاپن تعرفه های خود را بر گوشت گاو و گوشت خوک آمریکا پایین خواهد آورد.

    برنج یک مسئله اصلی برای ژاپن بود تحت این توافق، توکیو تعرفه های بالا بر برنج را حفظ خواهد کرد و سهمیه 70 هزار تُن واردات بدون تعرفه در سال برای آمریکا را در نظر نخواهد گرفت این به عنوان امتیازی از طرف واشنگتن تلقی می شود این سهمیه در اصل در گفت و گوهای ناموفق «تی پی پی» گنجانده شده بود.

    در مورد صادرات ژاپن به آمریکا، سهمیه تعرفه پایین برای گوشت گاو ممکن است به طور چشمگیری افزایش یابد که دورنمای صادرات فزاینده برای دامپروران ژاپنی را بالا می برد.

    قانونگذاران ژاپنی پیمان دیگری را با آمریکا تصویب کردند که تجارت آزاد در عرصه تجارت آنلاین و سایر کسب و کارهای دیجیتالی را ترویج می کند.

    برچسب ها