عصر خودرو

سود ۲۵۵ریالی «رتاپ»

عصر بازار- شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه اعلام کرد که به ازای هرسهم ۲۵۵ریال سود محقق ساخته است.

سود ۲۵۵ریالی «رتاپ»
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان طی 6ماهه ابتدایی سال مالی از تحقق سود 255ریالی به ازای هرسهم خبر داد.

    این شرکت در صورت های تلفیقی سود عملیاتی را 942میلیارد ریال اعلام کرد. این رقم در حالی منتشر شده که در صورت های مالی 6ماهه شرکت اصلی سود عملیاتی 966میلیارد ریال است. همچنین سود خالص تلفیقی را 93میلیارد ریال و سود خالص شرکت اصلی را 877میلیارد ریال اعلام کرده است.

    از سوی دیگر، سود انباشته قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی یک هزار و 119میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره شرکت اصلی یک هزار و 383میلیارد ریال است.

    در برآوردی که «رتاپ» از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی برای دوره 6ماهه منتهی به 29اسفند1398 داشته اعلام کرد که هزینه مالی دوره 6ماهه آتی سال1398 معادل 60میلیارد و 32میلیون ریال است.

    در سایر برنامه های با اهمیت این شرکت برای دوره 6ماهه منتهی به 29اسفند1398 به سود حاصل از فروش سرمایه گذاری بلند مدت مربوط به فروش شرکت لیزینگ پارسیان و فروش تعدادی از سهام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش اشاره شده است.

    برچسب ها