عصر خودرو

بانک مرکزی:

بازپرداخت وجوه سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج بزودی آغاز می شود

عصر بازار- بانک مرکزی اعلام کرد: بازپرداخت وجوه سپرده گذاران تعاونی اعتبار موسوم به ثامن الحجج، بزودی از سوی بانک پارسیان آغاز خواهد شد.

بازپرداخت وجوه سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج بزودی آغاز می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، این بانک در راستای ساماندهی تعاونی اعتبار ثامن الحجج، بانک پارسیان را به عنوان بانک عامل برای بازپرداخت وجوه سپرده گذاران برگزیده است و بزودی، بازپرداخت وجوه مشتریان با اولویت قراردادن سپرده گذاران خرد، طبق یک برنامه زمانی مدون آغاز خواهد شد.

    بر این اساس، در فاز نخست وجوه سپرده گذاران با موجودی سپرده تا سقف های 30 میلیون ریال، 50 میلیون ریال و 100 میلیون ریال طی 3 مرحله پرداخت می شود.مشتریان دارای سپرده های بالاتر نیز در مراحل بعدی تعیین تکلیف خواهند شد.
    برنامه زمانی و اسامی شعب منتخب بانک پارسیان به منظور تودیع سپرده های تعاونی اعتبار ثامن الحجج از طریق پایگاه اطلاع رسانی آن بانک به اطلاع سپرده گذاران محترم خواهد رسید.
    گفتنی است، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت، فرآیند ساماندهی مؤسسات و تعاونی های اعتبار غیرمجاز را با هدف انتظام بخشی به بازار پول ادامه خواهد داد و خوشبختانه در این راستا از همکاری و معاضدت قوه قضاییه و سایر دستگاه های نظارتی نیز برخوردار است.
    به گزارش ایرنا، موسسه غیرمجاز ثامن الحجج از چندی پیش با مشکلات مالی مواجه شد و پس از اعتراض سپرده گذاران آن بانک مرکزی بانک پارسیان را مسئول ساماندهی این موسسه غیرمجاز کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها