عصر خودرو

درج نماد یک صندوق سرمایه‌گذاری درسامانه پس از معاملات

عصر بازار- صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله بذر امید آفرین در سامانه پس از معاملات درج شد.

درج نماد یک صندوق سرمایه‌گذاری درسامانه پس از معاملات
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه(سمات) اعلام کرد: صندوق سرمایه‌گذاری قابل‌معامله بذر امید آفرین با نماد «سرو (BAZR)» در فهرست نرخ‌های بازار صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در سامانه پس از معاملات درج ‌گردید.

    بر اساس این گزارش، مجوز تاسیس این صندوق در تاریخ 12 آذر سال 92 صادر شد و صندوق به روش صدور و ابطال فعالیت می‌کرد؛ اما بر اساس مجوز 22 مهرماه امسال سازمان بورس و اوراق بهادار، نوع صندوق از صندوق سرمایه‌گذاری مبتنی بر صدور و ابطال به صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) تغییر یافت.

    همچنین مدیر این صندوق، شرکت تامین سرمایه امید، موسسان آن تامین سرمایه امید و یک شخص حقیقی و متولی صندوق موسسه حسابرسی فریوران راهبرد و بازارگردان آن نیز شرکت تامین سرمایه امید می‌باشند.

    این صندوق حداکثر 700 میلیون واحد سرمایه‌گذاری خواهد داشت که تعداد 699 میلیون و 900 هزار واحد آن به عنوان واحدهای عادی در نظر گرفته شده است.

    شرکت سپرده گذاری مرکزی، صندوق سرمایه گذاری قابل معامله بذر امید آفرین را با نماد "بذر" در سامانه پس از معاملات درج کرد تا پذیره نویسی این صندوق انجام شود.

    برچسب ها