عصر خودرو

توسط رییس سازمان بورس و اوراق بهادار صورت گرفت؛

ابلاغ نقشه راه شرکت مدیریت فناوری بورس

عصر بازار- در پی انتصاب مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس، رییس سازمان بورس نقشه راه این شرکت را به اعضای هیات مدیره ابلاغ کرد.

ابلاغ نقشه راه شرکت مدیریت فناوری بورس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، دکتر محمد فطانت، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، در پی انتصاب مدیرعامل جدید شرکت مدیریت فناوری بورس، نامه ای به اعضای هیات مدیره این شرکت ارسال کرد.

    متن نامه رییس سازمان بورس و اوراق بهادار به این شرح است:

    با توجه به مصوبه مورخ اول دی ماه 94 هیات مدیره آن شرکت و ضمن تشکر از زحمات آقای مهندس عباس احمدی در دوران تصدی و آرزوی موفقیت برای دکتر مرتضی آنالویی، مدیرعامل جدید شرکت، و با عنایت به نقشه استراتژیک سازمان، ضروری است با توجه به نقش ویژه آن شرکت برای فراهم کردن و ارتقا زیرساخت های الکترونیکی معاملات، موارد زیر در دستور کار هیات مدیره قرار گیرد.

    1-      برنامه ریزی و سیاست گذاری به منظور بومی سازی و ارتقا همه جانبه سامانه های معاملاتی با بهینه کاوی و استفاده از تجربیات بین المللی.

    2-      طراحی و پیاده سازی و ارتقا نرم افزارهای مرتبط با ابزارهای جدید در بازار سرمایه از جمله ابزارهای مشتقه، انواع صکوک و غیره.

    3-      ارتقا کارایی و امنیت سامانه های الکترونیکی معاملات با هدف افزایش سرعت، دقت و ارتقا مکانیزم های سطح دسترسی و امنیت اطلاعات در همه ارکان

    4-      تسریع در راه اندازی سیستم های تکمیلی نظارتی حین و پس از معاملات به منظور ارتقا سطح پیشگیری از تخلفات و اجرای صحیح قوانین و مقررات

    5-      افزایش سطح رضایت مندی ذینفعان و تعامل همه جانبه با آنها

    6-      ارتقا سامانه سطح دسترسی با هدف ایجاد مدیریت واحد بر سامانه های الکترونیکی معاملات

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها