عصر خودرو

نهاوندیان و ظریف فرصت های جدید سرمایه گذاری در ایران را در داووس تشریح کردند

عصر بازار- شورای بین المللی کسب و کار مجمع جهانی اقتصاد عصر چهارشنبه با حضور وزیر امور خارجه کشورمان و رئیس دفتر رئیس جمهوری در چهل و ششمین نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس برگزارشد.

نهاوندیان و ظریف فرصت های جدید سرمایه گذاری در ایران را در داووس تشریح کردند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از خبرآنلاین، در این نشست که با حضور صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی بزرگ دنیا و به مدیریت یکی از مدیران شرکت های بزرگ اقتصادی جهان برگزار شد، محمدجواد ظریف ومحمد نهاوندیان مسائل اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران را تبیین کرده و به پرسش های حضار در زمینه سیاست خارجی، همکاری و سرمایه گذاری در ایران پاسخ دادند.
    در این گردهمایی دکتر ظریف با تشریح موقعیت استراتژیک و ویژه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان، چه از لحاظ سیاسی و چه از لحاظ ژئوپلیتیکی و اقتصادی به تشریح فرصت های پیش روی سرمایه گذاران پرداخت و گفت: درفضای پسا برجام فرصتهای کم نظیری برای آغاز فصلی جدید از تعامل با ایران فراهم آمده است.
    دکتر نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهوری نیز در این گردهمایی که با استقبال گسترده صاحبان سرمایه، کارشناسان مسائل اقتصادی و متخصصین بازار برگزار شده بود به تشریح و تبیین فرصت های سرمایه گذاری و رویکرد جدید ایران در تعامل سازنده با کشورهای علاقمند به توسعه همکاری پرداخت .
    دکتر نهاوندیان همچنین برخی از تمهیدات و برنامه ریزی های گسترده دولت برای جذب سرمایه گذاری و همکاری های پایدار اقتصادی با سرمایه گذاران خارجی را تشریح کرد.

    رئیس دفتر رئیس جمهوری همچنین در این نشست تجاری که نحوه تجارت و تبادلات و سرمایه گذاری در ایران را جویا بودند را راهنمایی کرده و برخی از سوالات آنها در این خصوص پاسخ گفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها