عصر خودرو

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیک خبر داد:

امکان دریافت نماد الکترونیک در کمتر از چند ساعت

عصر بازار- رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیک بیان داشت: متقاضیان دریافت نماد اعتماد الکترونیک بزودی می‌توانند به جای چند روز در چند ساعت نماد خود را دریافت کنند.

امکان دریافت نماد الکترونیک در کمتر از چند ساعت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا، علی رهبری افزود: فرآیند صدور نماد اعتماد الکترونیک پیش از این کارشناس محور بود و کارشناسان بعد از نوبت دهی مدارک، مجوزهایی را که صاحب سایت باید تهیه می‌کرد، مشخص کرده و متقاضی با اسکن مدارک و ارسال آن و تطبیق مدارک ازجانب کارشناسان امکان فعالیت پیدا می‌کردند.

    وی در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: طرحی در دست اجراست که این فرآیند به صورت کاملا سیستمی اجرا شود تا متقاضی برای دریافت نماد الکترونیک زمان کمتری را از دست بدهد.

    رهبری افزود: قرار است تا از این پس سیستم به صورت خودکار (اتوماتیک) اسنادی را که برای فعالیت در فضای مجازی در هر دسته‌ای باید ارائه شود به متقاضی اعلام کند و متقاضی پس از بارگذاری این مدارک و تطبیق در عرض دو تا سه ساعت نمادی را که باید 3 تا 4 روز برای دریافت آن زمان می‌گذاشت دریافت کند.

    وی گفت: به این ترتیب متقاضیان زمان کمتری را برای دریافت نماد اعتماد الکترونیک از دست خواهند داد و می‌توانند وقت بیشتری برای انجام فعالیت اقتصادی خود داشته باشند.

    برچسب ها