عصر خودرو

رییس اداره نظارت بر ناشران بورسی:

اطلاعات محرمانه ازکنتورسازی نمی خواهیم

عصر بازار- رییس اداره نظارت بر ناشران بورسی ، اطلاعات منتشره از سوی کنتورسازی را در کدال کافی ندانست و طی نامه از مدیرعامل شرکت چنین اطلاعاتی را درخواست کرد.

اطلاعات محرمانه ازکنتورسازی نمی خواهیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از همفکران، به دنبال انتشارگزارش عجیب از سوی شرکت کنتور سازی و رشد چشمگیر 433 درصدی سود هر سهم ، اگرچه  این شرکت،  نسبت به ارایه گزارشاتی به سازمان تا چند دقیقه قبل  اقدام کرد ، اما رئیس اداره نظارت بر ناشران بورس این توضیحات را کامل ندانست و گفت: طی نامه ای به مدیرعامل درخواست کرده ایم درباره قرارداد تهیه 201 هزار دستگاه صندوق فروشگاهی بیشتر ازگزارش های قبلی شفاف سازی کند.

    به گفته وی ، در این نامه از مدیرعامل شرکت خواسته ایم تا نحوه تامین مالی انجام پروژه توسط شرکت و برنامه شرکت در این باره ، دلایل و نحوه انتخاب شرکت خر یدار در قرارداده منعقد شده ، تصویر کلیه چک های دریافتی از شرکت خریدار  موضوع ماده 5 قرارداد را به سازمان هرچه زودتر ارایه دهد.
    بیگ زاده همچنین افزود: مدارک مربوط به قرارداد خرید و حمل قطعات صندوق های فروشگاهی از تامین کننده خارجی و اسناد و مدارک مربوط به انعقاد قراردادهای گشایش اعتبار اسنادی با بانکهای ایرانی و کلیه اسناد و مدارک گمرکی مربوط به خرید خارجی شامل پیش فاککتور خرید خارجی، مدارک مربوط به ثبت سفارش واردات و برگ سبز گمرکی از دیگر ابهامات دراین قرارداد است که مدیرعامل شرکت باید درباره اشان به سازمان شفاف سازی کند.
    از بیگ زاده پرسیدیم که آیا ارایه این گونه اطلاعات و روش تامین مالی شرکت مجاز است و به مثابه انتشار اطلاعات محرمانه شرکت نیست ، که این طور پاسخ داد؟ خیر ، نیست ، زیرا شرکتی که هنوز نتوانسته سود سال 91 خود را پرد اخت کند، چطور یکباره چنین سود عجیبی را به سهامداران خود قول می دهد ، درنتیجه باید عملکرد خود را کاملا شفاف ارایه دهد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها