عصر خودرو

معاملات امروز فرابورس یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی شد

عصر بازار- بازارهای فرابورس ایران در روز جاری شاهد معامله ۳۱۴ میلیون ورقه بهادار به ارزش یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بود.

معاملات امروز فرابورس یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معاملات 29 دی‌ماه 1394 فرابورس با خرید و فروش 314 میلیون ورقه بهادار در 40 هزار و 312 نوبت به ارزش یک هزار و 500 میلیارد ریال به پایان رسید و آیفکس با رشد 1.5 درصدی معادل 11.2 واحدی نمایانگر عدد 722.55 شد.
    در جریان معاملات امروز، 10 درصد از سهام شرکت دارو سازی کاسپین تامین برای نخستین بار پس از پذیرش به قیمت 13 هزار و 200 ریال در بازار اول عرضه شد.
    بیشترین حجم معاملات روز جاری به داد و ستد 33 میلیون و 390 هزار سهم بانک دی اختصاص داشت و بیشترین ارزش معاملات به میزان 198 میلیارد ریال به نام داروسازی کاسپین ثبت شد.
    همچنین، بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به سهام عمران و توسعه شاهد و پس از آن نیرو سرمایه و  سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود بود؛ از سوی دیگر بیمه نوین، کوثر مرکزی و مرجان کار با بیشترین افت قیمت مواجه شدند و اوراق تسهیلات مسکن ضمن افت قیمت در محدوده 760 تا 850 هزار ریال دست به دست شد.
    علاوه بر این، هر ورقه اسناد خزانه اسلامی 965 هزار و 701 هزار ریال داد و ستد شد و با معاملاتی به ارزش بیش از 80 میلیارد ریال، رده چهارم را در میان نمادهای فرابورسی به خود اختصاص داد.
    این گزارش حاکی است، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله 11 میلیون و 410 هزار سهم بیشترین حجم معاملات ETF را از آن خود کرد و اوراق اجاره ماهانه رایتل با داد و ستد 112 هزار و 160 ورقه بهادار، بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها