عصر خودرو

آغاز تعامل با DTCC آمریکا

یوجو: سمات آماده پذیرایی از سرمایه گذاران خارجی است

عصر بازار- قائم مقام سابق بورس نیویورک گفت : این شرکت آماده پذیرایی از سرمایه گذاران، گروه های اقتصادی و شرکت های خارجی است.

یوجو: سمات آماده پذیرایی از سرمایه گذاران خارجی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سمات، قائم مقام سابق بورس نیویورک با اظهار شگفتی از امکانات و تجهیزات شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) گفت : این شرکت آماده پذیرایی از سرمایه گذاران، گروه های اقتصادی و شرکت های خارجی است.

    بر اساس این گزارش، دکتر جورج یوجو در دیدار با مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: زیر ساخت های فنی و نرم افزاری خوبی در بازار سرمایه ایران وجود دارد که این امر می تواند ورود سرمایه گذاران خارجی را به این بازار تسهیل کند.

    مدیر عامل شرکت مشاوره سرمایه گذاری گالیله (GGS) اظهار داشت : با مسئولان شرکت سپرده گذاری و تسویه آمریکا (DTCC) برای آغاز همکاری ها گفت وگو خواهم کرد و به طور حتم تعاملات این دو شرکت در زمینه های مختلف به زودی آغاز می شود.

    مدیرعامل سمات نیز در این نشست گزارشی از فعالیت ها، عملکردها و سامانه های شرکت سپرده گذاری مرکزی را برای قائم مقابل سابق بورس نیویورک ارائه کرد.

    دکتر محمدرضا محسنی با بیان اینکه شرکت سپرده گذاری مرکزی برنامه های گسترده ای برای تعاملات بین المللی بازار سرمایه ایران با سایر کشورها طراحی کرده است، گفت: نخستین اجلاس بین المللی بازار سرمایه ایران اواسط سال 2016 در تهران برگزار می شود که امیدواریم این همایش بتواند نقش بسزایی در توسعه همکاری های بین المللی این بازار ایفا کند.

    یوجو از برگزاری نخستین اجلاس بین المللی بازار سرمایه ایران استقبال کرد و افزود : ایده ها و تجربیات خود را برای برگزاری هرچه مطلوب تر این همایش در اختیار شرکت سپرده گذاری قرار خواهم داد و تلاش می کنم مقدمات حضور برخی از سرمایه گذاران و شرکت های آمریکایی را در این اجلاس فراهم کنم.

    یوجو که سابقه ریاست گروه بین المللی بورس اوراق بهادار نیویورک آمریکا دارد، هم اکنون به عنوان مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه گذاری گالیله بر بازارهای در حال ظهور نظیر ایران تمرکز کرده است.

    وی در زمان 7 سال ریاست خود در گروه بین المللی بورس اوراق بهادار نیویورک توانست 300 شرکت غیر آمریکایی به ارزش 2.7 تریلیون دلار را وارد این بازار کند.

    مدیر عاملی شرکت های Kidder و Peabody، عضویت در شورای اجرایی شرکت های بزرگ اروپایی، مدیر صندوق سرمایه گذاری اروپا، مسئول تامین مالی زیرساخت ها و پروژه SME متعلق به بانک سرمایه گذاری اروپا از دیگر سوابق این مدیر آمریکایی است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها