عصر خودرو

معرفی بورس تهران به سرمایه گذاران فرانسوی

عصر بازار- سرمایه گذاران فرانسوی فعال در صنعت دارویی از نزدیک با بورس تهران آشنا شدند.

معرفی بورس تهران به سرمایه گذاران فرانسوی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس تهران، عصر روز دوشنبه 28 دی ماه، جمعی از سرمایه گذاران فرانسوی حاضر در ایران با بورس تهران و جایگاه صنعت دارویی آشنا شدند.

    در این نشست روح الله حسینی مقدم معاون ناشران و اعضا بورس تهران ضمن معرفی بورس تهران، پتانسیل های صنعت دارویی بورس را ارائه کرد.

    حسینی مقدم ضمن اشاره به پذیرش 27 شرکت دارویی در بورس تهران افزود: این صنعت بیشتر از 3 میلیارد دلار از ارزش بازار را در اختیار دارد و هشتمین صنعت بزرگ بورس تهران می باشد.

    وی اضافه کرد: این صنعت در 9 ماهه گذشته رشد بیش از 20 درصد را در شاخص صنعت تجربه کرده است، در حالی که شاخص کل کاهش حدود 2 درصد را نشان می دهد.

    حسینی مقدم به جایگاه حاکمیت شرکتی در این شرکت ها اشاره کرد و افزود: این شرکت ها از نظر شفافیت و افشای اطلاعات در وضعیت مناسبی قرار دارند.

    لازم به ذکر است هماهنگی انجام این نشست و میزبانی را شرکت تامین سرمایه نوین بر عهده داشت و این نشست 3 ساعته در هتل اسپیناس برگزار شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها