عصر خودرو

معاملات امروز فرابورس از یک هزار و ۵۱۸ میلیارد ریال عبور کرد

عصر بازار- ارزش معاملات امروز بازارهای فرابورس ایران افزون بر یک هزار و ۵۱۸ میلیارد ریال رقم خورد.

معاملات امروز فرابورس از یک هزار و ۵۱۸ میلیارد ریال عبور کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، در روز جاری 276 میلیون ورقه بهادار در 29 هزار و 854 نوبت به ارزش یک هزار و 518 میلیارد و 280 میلیون ریال در بازارهای فرابورس مورد معامله قرار گرفت و شاخص کل با افت 12 واحدی در 711 واحد توقف کرد.
    سهام بیمه اتکایی امین با معامله 38 میلیون و 770 هزار سهم با رقم 70 میلیارد ریال، همانند دیروز بیشترین حجم و ارزش معاملات سهام در فرابورس را به نام خود ثبت کرد؛ البته در پایان معاملات امروز، نماد معاملاتی این شرکت برای برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز 30 دی‌ماه متوقف شد.
    در روز جاری، سهام گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان، بانک دی و نیرو سرمایه بیشترین افزایش قیمت و توسعه و عمران کرمان، شمال شرق شاهرود و بیمه میهن بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.
    همچنین، اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در اکثر نمادها با کاهش قیمت مواجه و در بازه 790 تا 880 هزار ریال خرید و فروش شد.
    طبق این گزارش، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد بیشترین حجم معاملات ETF را با خرید و فروش 6 میلیون سهم رقم زد و داد و ستد 755 هزار و 510 ورقه مشارکت مجد در صدر معاملات اوراق با درآمد ثابت قرار گرفت.
    گفتنی است، نماد معاملاتی اسناد خزانه اسلامی امروز با قیمت 965 هزار و 746 ریال بسته شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها