عصر خودرو

«پرداخت» ۸۵۳ ریال سود محقق ساخت

عصر بازار- شرکت به پرداخت ملت در صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه سود محقق شده خود را ۸۵۳ریال اعلام کرد.

«پرداخت» ۸۵۳ ریال سود محقق ساخت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت به پرداخت ملت در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای 6ماهه منتهی به 31شهریور1398 سود محقق شده خود را 853ریال اعلام کرد.

    این شرکت در گزارش خود سود عملیاتی را یک هزار و 662میلیارد ریال، سود خالص را یک هزار و 236میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را 2 هزار و 31میلیارد ریال اعلام کرده است.

    «پرداخت» در برآوردی که از تغییرات هزینه های عمومی، اداری، تشکیلاتی و خالص سایر درآمدها (هزینه ها)ی عملیاتی داشته اعلام کرد که افزایش هزینه های حقوق و دستمزد بر مبنای افزایش مصوب وزارت کار و تورم موجود محاسبه شده است همچنین افزایش هزینه های تبلیغات در جهت حفظ و ارتقا جایگاه رقابتی شرکت در حوزه پرداخت صورت گرفته است.

    از سوی دیگر به منظور حفظ سهم بازار، برنامه هایی به منظور تأمین مالی از طریق منابع بانکی پیش بینی شده است که باعث افزایش هزینه های مالی در سال مالی 1398 خواهد شد.

    این شرکت در تسریح سایر برنامه های با اهمیت خود اعلام کرد که تدوین برنامه عملیاتی و اجرا پروژه های مرتبط در راستای برنامه های راهبردی شرکت را در دستور کار دارد و قصد بازنگری سیستم ها، نظام ها و فرایندها به منظور افزایش بهره وری سازمانی را دارد. همچنین فعالیت های تحقیق و توسعه در راستای توسعه بازار را در دستور کار خود قرار داده است.

    برچسب ها