عصر خودرو

در کدال؛

صورت های مالی ۹ ماهه "خاهن" منتشر شد

عصر بازار- شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۴ با سرمایه ۳۲۰ میلیارد ریال مبلغ ۵۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۸۰ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

صورت های مالی ۹ ماهه "خاهن" منتشر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران صورت های 9 ماهه منتهی به 30 آذر ماه 94 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش "خاهن" در دوره 9 ماهه گذشته و با سرمایه 320 میلیارد ریال، مبلغ 620 میلیارد و 570 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش داشت.

    از درآمد این شرکت بهای تمام شده کالای فروش رفته کسر شد و سود ناخالص دوره به 105 میلیارد و 498 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره هزینه های اداری،عمومی کسر و با افزوده شدن درآمدهای عملیاتی به آن، سود عملیاتی دوره به مبلغ 102 میلیارد و 925 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی کسر و درآمدهای غیر عملیاتی به آن افزوده شد و سود خالص دوره به مبلغ 57 میلیارد و 600 میلیون ریال دست آمد و بر این اساس مبلغ 180 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    گفتنی است از سود خالص دوره نیز زیان انباشته ابتدای سال کسر شد و در نهایت مبلغ 76 میلیارد و 13 میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها