عصر خودرو

نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

زیان هر سهم "خریخت" کاهشی بود

عصر بازار- شرکت صنایع ریخته‎گری ایران در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۲۵ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، کاهش ۸۳ درصدی زیان مشاهده می‌شود. این شرکت طی دوره ۳ ماهه به اسفند ۹۷، سود هر سهم را ۱۵۱ ریال اعلام کرده بود.

زیان هر سهم "خریخت" کاهشی بود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، صنایع ریخته‎گری ایران  با سرمایه یک هزار و 262 میلیارد و 183 میلیون ریال، صورت های مالی 6 ماهه نخست دوره مالی منتهی به 29 اسفند 1397 را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    شرکت صنایع ریخته‎گری ایران در دوره یاد شده، مبلغ 31 میلیارد و 897 میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ 25 ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته کاهش 83 درصدی در در شناسایی زیان داشته است.

    شرکت صنایع ریخته‎گری ایران در سال مالی جاری افزایش سرمایه 216 درصدی را به ثبت رسانده است و با لحاظ سرمایه جدید نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، در زیان هر سهم 83 درصد کاهش داشته است. این شرکت افزایش 73 میلیارد و 640 میلیون ریال در سایر درآمدهای غیرعملیاتی را دلیل کاهش 47 درصدی در زیان خالص اعلام کرده است.

    "خریخت" در دوره 6 ماهه سال مالی منتهی به اسفند 97، به صورت حسابرسی شده، مبلغ 60 میلیارد و 275 میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ 151 ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

    برچسب ها