عصر خودرو

سود ۳۳۹ریالی هرسهم «زمگسا» برای ۶ماه

عصر بازار- شرکت کشاورزی و دامپروری مگسال در صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه سود هر سهم را ۳۳۹ریال اعلام کرد.

سود ۳۳۹ریالی هرسهم «زمگسا» برای ۶ماه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت کشاورزی و دامپروری مگسال در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای 6ماهه منتهی به 31شهریور1398 سود هر سهم را 339ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 94درصد افزایشی شده است.

    این شرکت سود عملیاتی دورده مورد گزارش را با افزایش 98درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته مبلغ 116میلیارد ریال و سود خالص را با افزایش 93درصدی مبلغ 101میلیارد ریال منتشر کرد. از سوی دیگر سود انباشته دوره 6ماهه این شرکت به 104میلیارد ریال رسیده است.

    «زمگسا» در تشریح اهداف خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده است که اهداف و راهبرد مدیریتی شرکت در دوره آتی تحت تاثیر شرایط حاکم بر بازار صنعت محصولات غذایی و کشاورزی و مخصوصا صنایع لبنیات قرار دارد. همچنین شرکت به دنبال تولید وفروش محصولات با حاشیه سود بالاتر و افزایش حجم ومبلغ فروش و همچنین شناسائی بازارهای مالی جدید و صادرات محصولات ساخته شده به کشورهای مختلف است.

    این شرکت در سال1398 و به خصوص در دوره 6ماهه منتهی به 31شهریو1398 اعلام کرده که قرار است واحدهای کشاورزی و دامپروری جدیدی به صنعت زراعت و خدمات وابسته اضافه شود. بنابراین درسال جدید نیز پیش بینی می شود تا شرکت های جدید دیگری به این صنعت اضافه شود که می تواند در تعیین نرخ فروش محصولات تاثیر گذار باشد.

    «زمگسا» در این گزارش اعلام کرد که در صورت نیاز به افشای اطلاعات با اهمیت در ارتباط با ورود به بازارهای جدید لبنیات و همچنین توسعه صادرات دام به کشورهای مختلف دوره مالی مذکور شرکت مراتب را به نحو شایسته اطلاع رسانی خواهد کرد. در صورت نیاز به افشای اطلاعات با اهمیت در ارتباط با ورود به بازار های جدید لبنیات و همچنین توسعه صادرات دام به کشورهای مختلف دوره مالی مذکور شرکت مراتب را اطلاع رسانی خواهد کرد.

    برچسب ها