عصر خودرو

پس از ۹ماه فعالیت؛

«سشمال» سود هرسهم را ۲۹۲ریال اعلام کرد

عصر بازار- شرکت سیمان شمال در صورت های مالی میان دوره ای ۹ماهه سود هرسهم را ۲۹۲ریال اعلام کرده است.

«سشمال» سود هرسهم را ۲۹۲ریال اعلام کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت سیمان شمال در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای 9ماهه منتهی به 31شهریور1398 سود هرسهم را 292ریال اعلام کرده است.

    این شرکت سود عملیاتی خود را 261میلیارد ریال، سود خالص را 313میلیارد ریال و سود انباشته را 639میلیارد ریال منتشر کرده است.

    «سشمال» در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که از مهمترین اهداف مدیریت در خصوص تولید و فروش محصولات می توان به حفظ بازار موجود و توسعه بازارهای جدید با تولید محصولات متنوع، سعی در راه اندازی خط تولیدسیمان سفید، ایجاد امکان فروش اینترنتی، جذب مشتری از طریق بالا بردن کیفیت محصولات، استفاده از شیوه های نوین در جت بهبود روابط با مشتری  و ارتقای سیستم مدیریت ارتباط بامشتری اشاره کرد.

    این شرکت در گزارش منتشر شده خود به سود انباشته پایان سال مالی منتهی به 30آذر1397، مبلغ 510میلیارد و 202میلیون ریال بوده که مبلغ 19میلیارد و 230میلیون ریال آن به واسطه اعمال مالیات عملکرد سال 96 به عنوان تعدیلات سنواتی در سال جاری تجدید ارایه شد و رقم سود انباشته پایان سال به مبلغ 490میلیارد و 972میلیون ریال کاهش یافت.

    برچسب ها