عصر خودرو

پرتفوی بورسی «اعتلا» ۱.۶۰هزارمیلیارد ریال افزایش یافت

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری اعتلا البرز در صورت وضعیت پرتفوی بورسی خود در صورت های میان دوره ای ۶ماهه از رشد یک هزار و ۶۰۸میلیارد و ۸۲۶میلیون ریالی آن خبر داد.

پرتفوی بورسی «اعتلا» ۱.۶۰هزارمیلیارد ریال افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری اعتلا البرز در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای 6ماهه منتهی به 31شهریور1398 سود هرسهم 485ریال اعلام کرد.

    این شرکت در گزارش منتشر شده خود سود عملیاتی را 387میلیارد ریال، سود خالص را 387میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را 629میلیارد ریال اعلام کرده است.

    «اعتلا» در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس از رشد یک هزار و 608میلیارد و 826میلیون ریالی آن طی 6ماه فعالیت خبر داد. در این گزارش بهای تمام شده این پرتفوی را با افزایش 140میلیارد و 271میلیون ریالی مبلغ یک هزار و 414میلیارد ریالی را منتشر کرده است. همچنین ارزش بازار آن را با افزایش یک هزار و 454میلیارد ریالی به مبلغ 3هزار و 22میلیارد ریال رسیده است.

    در گزارش 6ماهه این شرکت کل مبلغ واگذاری سهام واگذار شده در این دوره را 854میلیارد و 368میلیون ریال منتشر کرده و سود این واگذاری را 233میلیارد و 566میلیون ریال اعلام کرده است. از سوی دیگر کل مبلغ سهام خریداری شده در این دوره را 761میلیارد و 73میلیون ریال اعلام کرد.

    «اعتلا» در تشریح اهداف خود در خصوص ترکیب پرتفوی اعلام کرده است که با توجه به شرایط بازار، در شش ماهه نخست سال 1398 سهم سرمایه گذاری در سهام در پرتفوی شرکت افزایش یافت تا از فرصت های بازار سرمایه و رشد قیمت ها استفاده شود. این رویه مادامی که چشم انداز بازار مثبت باشد، ادامه خواهد یافت و در صورت تغییر شرایط، متناسب با شرایط ترکیب پرتفوی تغییر خواهد کرد.

    این شرکت در حالی طی کردن فرآیند افزایش سرمایه شرکت به مبلغ 200 میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی است. این افزایش سرمایه از مبلغ 600 میلیارد ریال به 800 میلیارد ریال در تاریخ 29 خرداد ماه 1398 توسط مجمع عمومی فوق العاده شرکت به تصویب رسید. مرحله پذیره نویسی حق تقدم های ناشی از افزایش سرمایه 200 میلیارد ریالی شرکت انجام شده است و در مرحله اخذ مجوز پذیره نویسی عمومی است.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو