عصر خودرو

جذابیت ایران برای سرمایه‌گذاران خارجی

برای نمایان شدن آثار برجام باید ۶ ماه صبر کرد

عصر بازار- سرمایه گذاری در ایران به حدی است که حتما سرمایه گذاران راهکارهایی را برای از دست ندادن این فرصت پیدا خواهند کرد.

برای نمایان شدن آثار برجام باید ۶ ماه صبر کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به لغوتحریم‌ها گفت: همزمان با رفع تحریم‌ها چرخ اقتصادی کشور روان‌تر خواهد شد و به طور حتم اثرات مثبتی در اقتصاد کشور خواهد گذاشت اما حداقل 6 ماه زمان می‌برد تا خود را نشان دهد. این اثرات بر روی اشتغال، تولید و سرمایه‌گذاری خواهد بود و برای رسیدن به این اثرگذاری باید حداقل 6 ماه صبر کنیم.

    پدرام سلطانی، با بیان اینکه جذابیت سرمایه‌گذاری در ایران به حدی است که حتما سرمایه گذاران راهکارهایی را برای از دست ندادن این فرصت پیدا خواهند کرد، تاکید کرد: ممکن است مسئولان ارشد شرکت‌ها به ایران سفر نکنند و امور را از طریق  کارمندان ایرانی و یا موسسات مشاور و وکلا پیگیری کنند. اما واقعیت این است که مذاکرات صورت گرفته با بسیاری از کشورهای اروپایی و رفت وآمدهای اخیر نشان داده که جذابیت فرصت‌های سرمایه گذاری در ایران به اندازه‌ای است که به راحتی حاضر به از دست دادن این فرصت نیستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها