عصر خودرو

چهارشنبه ۳۰ دی ماه:

پذیره نویسی اوراق مشارکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت آغاز می شود

عصر بازار- پذیره نویسی اوراق مشارکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت چهارشنبه ۳۰ دی ماه آغاز و یکشنبه ۴ بهمن ماه پایان می پذیرد.

پذیره نویسی اوراق مشارکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت آغاز می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس تهران، اسماعیل درگاهی سرپرست پذیرش بورس تهران ضمن بیان این مطلب گفت: شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت(اوپیک) اقدام به انتشار اوراق 200 میلیارد تومانی کرد. این اوراق با سر رسید 4 ساله با نرخ سود علی الحساب 21 درصد است که سود آن هر 3 ماه پرداخت می شود، این اوراق به منظور تامین مالی بخشی از منابع مورد نیاز برای توسعه میدان نفتی آذر منتشر شده است.

    وی با اعلام این خبر افزود: شرکت تامین سرمایه سپهر تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی این اوراق را بر عهده دارد ، در ضمن فروش این اوراق مشارکت با نماد ((منفت9810)) از طریق بورس و توسط کارگزاری خبرگان سهام در سراسر کشور انجام می شود.

    گفتنی است، ضامن این اوراق صندوق بازنشستگی پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت و موسسۀ حسابرسی آزمون پرداز ایران مشهود به عنوان امین این اوراق معرفی شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها