عصر خودرو

معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران خبر داد

یک شرکت دارویی در آستانه ورود به فرابورس ایران

عصر بازار- معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران از عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام دارو سازی کاسپین تامین در روز ۲۹ دی‌ماه خبر داد.

یک شرکت دارویی در آستانه ورود به فرابورس ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، بهنام محسنی ضمن اعلام این خبر بیان داشت: این شرکت در کنار 8 شرکت دیگر در صنعت مواد و محصولات دارویی در بازار فرابورس حضور خواهد یافت.
    معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران با بیان اینکه عرضه اولیه "کاسپین" در بازار اول و به میزان 15 میلیون سهم انجام می‌شود، گفت: 9 میلیون سهم جهت کشف قیمت و 6 میلیون سهم متعلق به معامله‌گران آنلاین خواهد بود.
    وی در خصوص نحوه سهمیه‌بندی این سهم در روز عرضه اولیه اظهار داشت: سهم هریک از صندوق‌های سرمایه گذاری اعم از قابل معامله و مشترک 37 هزار سهم بوده و هر کارگزاری‌ با تمامی شعب می‌تواند به میزان 49 هزار و 500 سهم این شرکت را در روز عرضه خریداری کند.
    به گفته محسنی، 95 درصد سهام این شرکت 150 میلیارد ریالی متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین و 5 درصدی دیگر آن در اختیار سرمایه‌گذاری صبا تامین قرار دارد.
    گفتنی است، شرکت دارو سازی کاسپین تامین معادل 2600 ریال سود برای سال مالی 94 پیش‌بینی کرده و در 6 ماهه نخست امسال 1193 ریال از سود را پوشش داده است؛ ضمن آنکه فعالیت اصلی این شرکت در زمینه تولید و توزیع انواع محصولات دارویی، غذایی و آرایشی و بهداشتی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها