عصر خودرو

وزیری دیگر و نماینده‌ای جدید برای واگذاری سرخابی‌ها؛ و دیگر هیچ

عصر بازار- در حالی از حکم وزیر اسبق ورزش و جوانان برای امیررضا خادم به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار خود برای واگذاری استقلال و پرسپولیس حدود ۶ سال می‌گذرد، که روز گذشته وزیر کنونی این وزارتخانه طی حکمی نماینده خود را برای پیگیری این موضوع معرفی کرد.

وزیری دیگر و نماینده‌ای جدید برای واگذاری سرخابی‌ها؛ و دیگر هیچ
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دیروز نوشت: در نشست شورای معاونان این وزارتخانه، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان با تأکید مجدد بر عزم دولت و وزارت ورزش و جوانان مبنی بر واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: این موضوع برای ما اهمیت زیادی دارد و آقای تقی‌زاده و همکارانشان در معاونت حقوقی، پارلمانی و امور استان‌ها وظیفه دارند با جدیت با مدیران بورس و فرابورس و همین‌طور مدیران عامل دو باشگاه نشست‌ها و مذاکرات خود را به‌صورت هفتگی برگزار کنند و نتایج آن را در شورای معاونان اعلام کند.

    بر این اساس با دستور وزیر ورزش و جوانان، جمشید تقی‌زاده معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های این وزارتخانه مسئول پیگیری و مذاکره در خصوص نحوه واگذاری استقلال و پرسپولیس شد.

    این در حالی است که در بهمن ماه سال 92 نیز محمود گودرزی، وزیر وقت ورزش و جوانان طی حکمی امیررضا خادم را نماینده تام‌الاختیار خود در پیگیری فرایند خصوصی‌سازی و واگذاری شرکت‌های استقلال و پرسپولیس کرد و اظهار داشت: انتظار دارم با مدنظر قرار دادن قوانین و مقررات و با هماهنگی نهادها و سازمان‌های ذی‌ربط ضمن شفاف‌سازی مسائل مالی این دو باشگاه و ارائه صورت‌های مالی حسابرسی‌شده توسط حسابرس و بازرس قانونی و منتخب مجمع (سازمان حسابرسی) نتیجه را به اینجانب گزارش دهید. بدیهی است معاونان و مدیران ذی‌ربط در وزارت متبوع و هیئت مدیره و مدیران عامل شرکت‌های فرهنگی و ورزشی استقلال و پرسپولیس همکاری لازم را با جنابعالی خواهند داشت.

    حالا از آن حکم حدود 6 سال می‌گذرد و سرخابی‌ها هنوز دولتی هستند؛ البته تنها اتفاقی که در این مدت افتاده تغییر وزیر ورزش و جوانان و امضای حکمی دیگر و انتخاب نماینده‌ای دیگر برای خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس است.

    آن چیز که واضح است این موضوع می‌باشد که سرخابی‌ها رنگ خصوصی‌سازی را به خود نخواهند گرفت؛ فقط باید منتظر ماند و دید وزیر بعدی ورزش و جوانان چه‌کسی خواهد بود و او چه‌کسی را به‌عنوان نماینده خود برای واگذاری سرخابی‌ها انتخاب خواهد کرد!

    برچسب ها