عصر خودرو

تغییر مالکیت ۳۴۲ میلیون اوراق بهادار در فرابورس ایران

عصر بازار- در جریان معاملات امروز افزون بر ۳۴۲ میلیون اوراق بهادار در بازار فرابورس ایران مورد معامله قرار گرفت.

تغییر مالکیت ۳۴۲ میلیون اوراق بهادار در فرابورس ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معامله‌گران در روز جاری، 342 میلیون و 490 هزار ورقه بهادار به ارزش یک هزار و 355 میلیارد و 650 میلیون ریال در بازارهای فرابورس خرید و فروش کردند.

    بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز در بازار سهام مربوط به داد و ستد 86 میلیون سهم بیمه اتکایی امین به ارزش 156 میلیارد ریال بود.

    در ساعت اولیه معاملات امروز، شاخص کل فرابورس به میزان 8 واحد بالا رفت اما مجددا به وضعیت اولیه برگشت و با کاهشی به همین میزان نسبت به روز قبل، روی عدد 723 متوقف شد.

    همچنین، بانک دی، معادن مس تکنار و بیمه اتکایی امین بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند و بیشترین افت قیمت نصیب نیرو سرمایه، توسعه و عمران کرمان، مرجان کار و پتروشیمی خراسان شد.

    علاوه بر این، خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی در روز جاری با قیمت 965 هزار و 331 ریال به پایان رسید و ارزش معاملات آن بیش از 54 میلیارد ریال بود.

    اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن طی معاملات امروز 790 تا 890 هزار ریال مورد مبادله قرار گرفت.

    طبق این گزارش، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان بیشترین حجم معاملات ETF را با خرید و فروش 2 میلیون و 690 هزار سهم رقم زد و داد و ستد 102 هزار ورقه اجاره ماهانه مپنا در صدر معاملات اوراق با درآمد ثابت قرار گرفت.

    گفتنی است، در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز 29 دی ماه متوقف شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها