عصر خودرو

بازدید قائم مقام سابق بورس نیویورک از سازمان بورس

عصر بازار- قائم مقام سابق بورس نیویورک، دکتر جورج یوجو، در روز ۲۷ دی از سازمان بورس و اوراق بهادار بازدید کرد. یوجو که در بلژیک متولد شده و در حال حاضر مدیر عامل شرکت مشاوره سرمایه گذاری گالیله است.

بازدید قائم مقام سابق بورس نیویورک از سازمان بورس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، دکتر فطانت در این جلسه بر اهمیت بین المللی شدن بازار سرمایه ایران و اتصال این بازار به بازارهای سرمایه درجه اول دنیا تاکید کرد.

    رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به بیانیه دیشب یادآور شد: سازمان بورس در حال تدوین برنامه جامع سرمایه گذاری خارجی برای بازار سرمایه است.

    در این بین، دکتر یوجو پیشنهاد داد تا سمینار سرمایه گذاری خارجی با همکاری و حمایت سازمان بورس و مشارکت وی و نمایندگان برگزار شود.

    دکتر فطانت نیز اظهار داشت که سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان ناظر و قانون گذار بازار سرمایه از این موضوع حمایت می کند.

    سازمان بورس و اوراق بهادار نخستین میزبان یوجو در بازدید ایشان از بازار سرمایه ایران بود، یوجو در این بازدید اعلام کرد که معتقد است سازمان بورس و اوراق بهادار مهمترین نهاد در این بازار است.

    جورج یوجو تاکید کرد که بازار سرمایه ایران از طریق صندوق های سرمایه گذاری به شکل های گوناگون قابل توسعه است و معتقد بود که بازار سرمایه ایران برای سرمایه گذاران خارجی بسیار جذاب و بکر خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها