عصر خودرو

احتمال افزایش دستگیری‌ها؛

دستگیری یکی از مدیران جهاد کشاورزی به جرم اخلال در نظام اقتصادی

عصر بازار- یک منبع آگاه در وزارت جهاد کشاورزی از دستگیری مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور خبر داده و اعلام کرد به زودی خبرهای بیشتری در این زمینه منتشر می‌شود.

دستگیری یکی از مدیران جهاد کشاورزی به جرم اخلال در نظام اقتصادی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»م به نقل از ایلنا، یک منبع آگاه در وزارت جهادکشاورزی از دستگیری مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور خبر داد و گفت: دستگیری حمید ورناصری چهار روز پیش انجام شده و اکنون خبر آن به رسانه‌ها درز کرده است.

    وی افزود: علت دستگیری ورناصری اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق برهم زدن بازار کالای اساسی بوده است.

    به گفته وی؛‌ زنجیره دستگیری مدیران فاسد در وزارت جهادکشاورزی ادامه دارد و به زودی خبرهای بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد.

    بر اساس این گزارش، شرکت پشتیبانی امور دام کشور به منظور ایجاد حداکثر تجانس و رعایت پیوستگی در وظایف مربوط به امور دام و فراهم ساختن موجبات استفاده بهینه از امکانات و نیروی انسانی موجود برای تنظیم بازار نهاده‌ها و فرآوردهای دامی تشکیل شده است. برخی وظایف این شرکت شامل؛ خرید علوفه از داخل و خارج از کشور، تهیه و تولید خوراک دام طیور آبزیان مواد پروتئینی و مواد اولیه مورد نیاز، انجام خدمات بازرگانی در جهت واردات اقلام مورد نیاز و صادرات مواد علوفه ای و پروتئینی با رعایت مقررات مربوط، تهیه و تولید خوراک دام طیور آبزیان مواد پروتئینی و مواد اولیه مورد نیاز، فروش و توزیع علوفه وارداتی و داخلی و محصولات پروتئینی حیوانی و ذخیره سازی آن است. این شرکت اخیرا واردات گوشت قرمز و دام زنده برای تنظیم بازار را برعهده داشته است.

    برچسب ها