عصر خودرو

برگزاری دومین همایش ملی حاکمیت شرکتی در ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه

عصر بازار- دومین همایش ملی حاکمیت شرکتی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی بهمن ماه امسال برگزار می شود.

برگزاری دومین همایش ملی حاکمیت شرکتی در ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس تهران، همایش ملی حاکمیت شرکتی 28 و 29 بهمن ماه برگزار خواهد شد. محورهای اصلی این همایش شامل حاکمیت شرکتی و مسئولیت پذیری و پاسخگویی، حاکمیت شرکتی و جذب سرمایه گذاری خارجی، حاکمیت شرکتی و عوامل اجتماعی و فرهنگی، حاکمیت شرکتی و بهبود فضای سبک و کار، حاکمیت شرکتی و توسعه نظام تامین مالی ، حاکمیت شرکتی و رقابت پذیری اقتصاد، حاکمیت شرکتی و توسعه اقتصادی ، حاکمیت شرکتی و نظام مدیریتی ، حاکمیت شرکتی و قانون گذار و حاکمیت شرکتی و شفافیت است.

    علاقمندان می توانند تا تاریخ 11 بهمن 94 اقدام به ارسال مقالات خود به دبیرخانه همایش واقع در تهران- ونک- میدان شیخ بهایی ، دانشگاه الزهرا دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی نمایند.

    شایان ذکر است : مقالات منتخب بعد از داروی در سه مجله علمی؛  پژوهش های تجربی حسابداری، پژوهش های حسابداری و راهبرد مدیریت مالی به چاپ خواهد رسید.

    گفتنی است: مقالات ارسالی منتخب فرصت چاپ در ماهنامه بورس، کتاب مجموعه مقالات را خواهند داشت، ضمن اینکه کلیه مقالات پذیرفته شده در یک بسته الکترونیکی منتشرمی شود.

    این گزارش می افزاید:در این همایش  گواهی معتبر پذیرش به نویسندگان مقالات پذیرفته شده و نیز گواهی معتبر حضور به شرکت کنندگان در همایش ارائه می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها