عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

انتشار عملکرد یکساله گروه گسترش نفت و گاز پارسیان

عصر بازار- شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ مبلغ ۲۶ هزار و ۷۷ میلیارد و ۳۱۱ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای خود منظور کرد.

انتشار عملکرد یکساله گروه گسترش نفت و گاز پارسیان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان صورت های یکساله منتهی به 31 شهریور ماه 94 را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در سال مالی گذشته با سرمایه سی هزار میلیارد ریال، مبلغ 22 هزار و 405 میلیارد و 45 میلیون ریال درآمد حاصل از سود سرمایه گذاری و فروش سرمایه گذاری داشت.

    از درآمد این شرکت هزینه های اداری،عمومی کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 22 هزار و 290 میلیارد و 260 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی و مالیات کسر و پس از افزوده شدن درآمدهای متفرقه به آن، سود خالص دوره به مبلغ 21 هزار و 466 میلیارد و 756 میلیون ریال دست آمد و بر این اساس مبلغ 716 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    گفتنی است به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 26 هزار و 77 میلیارد و 311 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها