عصر خودرو

Ebay و PayPal با خوشی جدا شدند:

استقلالی که پس از یک دهه همکاری لذت بخش شد

عصر بازار: شرکت PayPal با ورود به بورس نزدک، به طور رسمی خداحافظی خود را از ebay اعلام کرد و به همکاری بیش از یک دهه خود با این شرکت خاتمه داد.

استقلالی که پس از یک دهه همکاری لذت بخش شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت تجارت الکترونیکی PayPal، از شرکت مادر خود جدا شد و به طور مستقل فعالیت های خود را از سر گرفته است.
    شرکت تجارت الکترونیکی PayPal، سامانه اصلی انتقال پول شرکت ebay که به عنوان یک شرکت زیر مجموعه برای ebay محسوب می شد، با در پیش گرفتن مسیر استقلال، به عنوان یک شرکت حقوقی وارد بورس نزدک شد.
    با ورود سهم PayPal به بورس نزدک در نخستین روز معاملاتی، قیمت این سهم با رشد 5.4 درصدی همراه شد و هر سهم آن 40 دلار و 47 سنت معامله شد.
    نماد معاملاتی این شرکت در بورس نزدک PYPL بوده است. این نماد در واقع نخستین نماد این شرکت قبل از ادغام با ebay در سال 2002 میلادی بوده است.
    پس از این جداسازی شرکت ebay سهام این شرکت با نماد EBay با رشد 2.4 درصدی قیمت به 28 دلار و 57 سنت رسید.
    بر اساس این گزارش، شرکت PayPal در نظر دارد تا وارد همکاری های تجاری با شرکت های تجارت الکترونیکی شود و بازار را به دست بگیرد تا بتواند به راحتی از رقیبانی مثل Stripe، Square و Apple پیشی بگیرد.
    دن شولمن، مدیر شرکت PayPal در این خصوص اشاره داشت: یکی از اهداف استراتژیک شرکت این است که اپلیکیشن پرداخت با تلفن همراه و سفارش آنلاین را برای رستوران های زنجیره ای فست فود فراهم کند.
    وی در این خصوص گفت: این اپلیکیشن برای رستوران های فست فود SUBWAY و BURGERKING فراهم شده است.
    با استفاده از این اپلیکیشن، مشتریان می توانند به صورت آنلاین از طریق برنامه سفارش غذا داده و از طریق تلفن همراه نیز پرداخت داشته باشند.
    وی در این خصوص افزود: تراکنش بین المللی شرکت 25 تریلیون در سال است که در حدود 10 درصد آن به صورت آنلاین پرداخت می شود .
    ebay برای بالابردن میزان سوددهی خود از ماه سپتامبر سال گذشته برنامه جداسازی PayPal را در دستور کار قرار داده بود.

    برچسب ها