عصر خودرو

درجمع اعضای هیات مدیره خانه صنعت و معدن؛

لاریجانی: کاهش قیمت نفت استمرار نخواهد داشت

عصر بازار- رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی کشورها در کاهش قیمت نفت شیطنت می‌کنند، گفت: کاهش قیمت نفت استمرار نخواهد داشت.

لاریجانی: کاهش قیمت نفت استمرار نخواهد داشت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، علی لاریجانی که به قم سفر کرده است، صبح امروز (جمعه 23 دی‌ماه) در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه صنعت و معدن استان قم اظهار داشت: نگاه ما به آینده باید نگاهی همراه با امید باشد که این نگاه توأم با واقعیت است.

    رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با رفع تحریم‌ها مشکلاتی که در امور بانکی به وجود آمده بود برطرف می‌شود، متذکر شد: عادی شدن روابط دیپلماتیک می‌تواند به توسعه صنعت و تجارت کمک کند؛ صمن آنکه معتقدیم شیطنت‌هایی که در کاهش قیمت نفت انجام می‌شود استمرار نخواهد داشت.

    رئیس قوه مقننه کشور گفت: کشور از گردنه‌ای در حال گذر است که باید امیدوارانه از آن عبور کنیم چراکه مشکلاتی که در کشور وجود دارد به دلیل مدیریت سوء و مسائل بیرونی پیش آمده‌اند.

    وی با بیان اینکه اگر با رفع تحریم‌ها رشد و توسعه جریان پیدا نکند، اتفاق مهمی رخ نخواهد داد، افزود: اگر روند صادرات تسهیل شود شرایط بهتر می‌شود.

    رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابر فرموده مقام معظم رهبری فعالان عرصه تولید نقش یک مجاهد را دارند لذا اگر بخواهیم یک جهش در رونق تولید داشته باشیم باید به یک فهم مشترک برسیم.

    در این دیدار ذاکری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قم نیز گزارشی در این خصوص ارائه کرد.

    به گزارش خانه ملت، 150 هزار نیروی کار در 10 انجمن تخصصی در استان قم فعالیت دارند که پس از این دیدار دکتر لاریجانی با اعضای صنف آجر ماشینی استان قم دیدار و پیرامون مسائل مربوطه گفت‌وگو کرد.

    لازم به ذکر است روزانه بیش از 2 هزار تن آجر ماشینی در استان قم تولید می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها