عصر خودرو

همراه با شناسایی سود ۳۳ ریالی؛

پرتفوی بورسی «سفارس» ۱۷.۴ هزارمیلیارد ریال رشد کرد

عصر بازار- شرکت سیمان فارس و خوزستان در صورت های مالی سه ماهه خود برای هرسهم ۳۳ ریال سود شناسایی کرد.

پرتفوی بورسی «سفارس» ۱۷.۴ هزارمیلیارد ریال رشد کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت سیمان فارس و خوزستان در اطلاعات و صورت های مالی سه ماهه منتهی به 31 مرداد 1398 برای هرسهم 33 ریال سود شناسایی کرد. این شرکت سود عملیاتی این دوره را 183 میلیارد ریال، سود خالص را 183 میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را چهار هزار و 120 میلیارد ریال منتشر کرده است.

    در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس «سفارس» اعلام شده است که پرتفوی آن در مدت  مورد گزارش 17 هزار و 490 میلیارد ریال افزایش یافته است، همچنین بهای تمام شده آن با رشد 441 میلیارد ریالی به چهار هزار و 999 میلیارد ریال رسیده است و ارزش بازار آن با افزایش پنج هزار و 513 میلیارد ریالی به مبلغ 22 هزار و 489 میلیارد ریال بالغ شد.

    با توجه به پرتفوی این شرکت کل مبلغ سهام واگذار شده این شرکت به 228 میلیارد و 585 میلیون ریالی رسیده است و سود این واگذاری ها به 201 میلیارد و 663 میلیون ریال رسید؛ همچنین این شرکت در این مدت کل مبلغ بهای تمام شده سهام خریداری شده در بورس را 468 میلیارد و 217 میلیون ریال منتشر شده است.

    «سفارس» در تشریح سایر برنامه های با اهمیت خود برای دوره 9ماهه منتهی به 31 اردیبهشت 1399 هیات مدیره شرکت در جهت اصلاح ساختار مالی شرکت اقدام می کند؛ همچنین در مجموع انتظار می رود وضعیت سود آوری شرکت در پایان سال مالی نسبت به سال مالی قبل بهتر باشد.

    برچسب ها