عصر خودرو

مذاکرات تجاری چین و آمریکا پنجشنبه در واشنگتن انجام می‌شود

عصر بازار- مقامات چین و آمریکا مذاکرات تجاری را روز پنجشنبه در واشنگتن ادامه می‌دهند که کارشناسان برای این گفت‌وگو بسیار خوشبین هستند.

مذاکرات تجاری چین و آمریکا پنجشنبه در واشنگتن انجام می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، نمایندگان تجاری آمریکا روز گذشته اعلام کردند که گفتگوهای تجاری چین و آمریکا درسطح معاونین برای روز پنجشنبه برنامه ریزی شده که به گفته مقامات تجاری مذاکرات تجاری روز پنجشنبه مسیر را برای مذاکرات اصلی درسطح مقامات عالی رتبه برای ماه اکتبر با هدف پایان دادن به 14 ماه جنگ تجاری تلخی که بین دو کشور وجود دارد هموارتر خواهد ساخت.

    این مقام آمریکایی اطلاعات و جزئیات بیشتری را درباره مذاکرات سطح معاونان افشا نکرد پیش از این رئیس اتاق بازرگانی آمریکا اعلام کرده بود که ما به دنبال یک توافق واقعی هستیم که بیشتر در حوزه وسایل و ابزار هوشمند و انتقال تکنولوژی است که برای نخستین بار در دو سال پیش مطرح شد.

    آنطور که مقامات چینی در کنفرانس خبری اعلام کردند ظاهراً تغییراتی هم در نظرات و سیاست های چین برای خرید محصولات کشاورزی از آمریکا ایجاد شده است.

    به گزارش فارس پس از تشدید اعمال تعرفه روی کالاهای چینی از سوی آمریکا و چین هم واردات محصولات کشاورزی آمریکا را بسیار محدود کرد.

    برنامه ریزی برای مذاکرات تجاری چین و آمریکا در اوایل اکتبر از حدود یک ماه پیش برنامه ریزی شده و کارشناسان برای این مذاکرات بسیار خوشبین هستند آنها معتقدند این گفتگوها مسیر جدیدی را برای آرامش جنگ تجاری دو کشور و یا پایان دادن به آن ایجاد خواهد کرد.

    برچسب ها