عصر خودرو

بازار سهام همچنان پیشتاز سوددهی برای سرمایه‌گذاری

عصر بازار- بازار سرمایه از ابتدای امسال تا کنون در حالی بازدهی بیش از ۶۷.۹ درصدی را به ثبت رسانده که در این مدت بازارهای ارز (دلار) و سکه به ترتیب کاهش ۱۳.۳ و ۱۲.۵ درصدی را داشته است.

بازار سهام همچنان پیشتاز سوددهی برای سرمایه‌گذاری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، مقایسه عملکرد بازارهای سهام، ارز و سکه در سال جاری بیانگر این است که بازار سهام در این مدت با 67.9 درصد رشد، بیشترین سود را نسبت به بازارهای ارز و سکه نصیب خود کرده است. این در حالی است که در این مدت بازار ارز (دلار) با افت 13.3 درصدی و بازار سکه با کاهش 12.5 درصدی مواجه بوده‌اند.

    این گزارش می‌افزاید: این در حالی است که در هفته‌ای که گذشت نیز بازار سرمایه رشد 3.4 درصدی، بازار ارز(دلار) افت 0.2 درصدی و بازار سکه کاهش 1.5 درصدی را نصیب سرمایه فعالان خود کرده‌اند.

    همچنین در هفته گذشته گروه‌های انبوه‌سازی، املاک و مستغلات با 10.7 درصد، مواد و محصولات دارویی با 10.4 درصد، سایر واسطه‌گریهای مالی با 10.4 درصد، خودرو و ساخت قطعات با 8.4 درصد و محصولات کاغذی با 8.4 درصد بیشترین بازدهی، و در مقابل ساخت دستگاه‌ها و وسایل ارتباطی با 4.5 درصد، مخابرات با 1.9 درصد، منسوجات با 1.9 درصد، محصولات چوبی با 1.3 درصد و حمل و نقل با 1.3 درصد بیشترین کاهش سرمایه را نصیب سهامداران خود کرده‌اند.

    برچسب ها