عصر خودرو

طی ۱۲ ماه صورت گرفت؛

اختصاص ۲۵۶۸ هزار ریال هر سهم "دتوزیع"

عصر بازار- شرکت توزیع داروپخش در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷، به ازای هر سهم خود ۲ هزار و ۵۶۸ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۲ هزار و ۲۸۴ ریال اعلام شده بود، افزایش ۱۲ درصدی را نشان می‌دهد.

اختصاص ۲۵۶۸ هزار ریال هر سهم "دتوزیع"
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا،  شرکت توزیع داروپخش با سرمایه 300 میلیارد ریال، صورت‌های مالی 12 ماهه دوره مالی منتهی به 29 اسفند 1397 را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    شرکت توزیع داروپخش در دوره یاد شده، مبلغ 770 میلیارد و 277 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 2 هزار و 568 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش 12 درصدی برخوردار است.

    با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ 803 میلیارد و 672 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

    "دتوزیع" در دوره 12 ماهه سال مالی منتهی به اسفند 96، به صورت حسابرسی شده، مبلغ 685 میلیارد و 308 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ 2 هزار و 284 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

    لازم به ذکر است در گزارش حسابرسی شده صورت‌های مالی 12 ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 1397 شرکت توزیع داروپخش نسبت به گزارش حسابرسی نشده این شرکت، تغییری مشاهده نمی‌شود.

    برچسب ها