عصر خودرو

نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛

"وپترو" به سود رسید

عصر بازار- شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۶۴ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که زیان هر سهم ۵ ریال اعلام شده بود، افزایش چشمگیری را نشان می‌دهد.

"وپترو" به سود رسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی با سرمایه یک هزار و 820 میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای 3 ماهه دوره مالی منتهی به 31 اردیبهشت 1399 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی در دوره یاد شده، مبلغ 117 میلیارد و 242 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 64 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش چشمگیری برخوردار است.

    شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی شناسایی سود خالص و سود هر سهم نسبت به دوره مشابه در سال گذشته را به سبب سود حاصل از فروش سرمایه گذاری ها عنوان کرده است.

    با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ یک هزار و 162 میلیارد و 355 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

    "وپترو" در دوره 3 ماهه سال مالی منتهی به اردیبهشت 98، به صورت حسابرسی شده، مبلغ 9 میلیارد و 10 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ 5 ریال زیان به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

    همچنین بر اساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی در دوره یاد شده، با افزایش یک هزار و 63 میلیارد و 453 میلیون ریال به 6 هزار و 581 میلیارد و 219 میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش 361 میلیارد و 13903 میلیون ریال معادل یک هزار و 512 میلیارد و 466 میلیون ریال محاسبه شد.

    "وپترو" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل 68 میلیارد و 332 میلیون ریال به مبلغ معادل 205 میلیارد و 286 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ 136 میلیارد و 954 میلیون ریال سود کسب کرد.

    شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 429 میلیارد و 422 میلیون ریال خریداری کرد.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو