عصر خودرو

عرضه بیش از ۱۲ هزار تن محصولات کشاورزی در روز سه شنبه

عصر بازار: روز سه شنبه ۳۰ تیرماه، تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران میزبان ۱۲ هزار و ۷۷۰ تن انواع محصولات کشاورزی است که در صورت وجود تقاضا این میزان تا ۴۴ هزار و ۴۷۰ تن دیگر افزایش می یابد.

عرضه بیش از ۱۲ هزار تن محصولات کشاورزی در روز سه شنبه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، 1800 تن برنج وارداتی، 4000 تن گندم دوروم، 2000 تن ذرت دانه ای، 80 تن کنجاله سویا پلیت،4400 تن شکر سفید در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود که درصورت وجود تقاضا 31 هزار و 700 تن دیگر، کالای کشاورزی بر این میزان افزوده می شود .
    بر اساس این گزارش، تالار محصولات صنعتی و معدنی نیز شاهد عرضه  26 هزار و 730 تن انواع کالا در گروه مس، فولاد، آلومینیوم و کک متالورژی است که در صورت وجود تقاضا 8 هزار و 820 تن دیگر بر این میزان اضافه می شود.
    همچنین، 141 هزار و 913 تن انواع کالا در گروه مواد پلیمری، قیر، گوگرد، لوب کات و وکیوم باتوم در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بر روی تابلوی عرضه می رود که در صورت وجود تقاضا 39 هزار و 150 تن دیگر بر میزان کالاهای این تالار افزوده خواهد شد.
    علاوه بر این، 4 هزار و 284 تن انواع قیر و عایق رطوبتی در تالار صادراتی عرضه می شود که در صورت وجود تقاضا4000 تن قیر بر عرضه های این تالار اضافه می شود.

    برچسب ها