عصر خودرو

شناسایی سود ۱۳۷ریالی برای هرسهم «کمرجان»

عصر بازار- شرکت بازرگانی و تولیدی مرجان کار در صورت های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸ برای هرسهم ۱۳۷ریال سود شناسایی کرد.

شناسایی سود ۱۳۷ریالی برای هرسهم «کمرجان»
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت بازرگانی و تولیدی مرجان کار در اطلاعات و صورت های مالی شش ماهه منتهی به 31خرداد1398 برای هرسهم 137ریال سود شناسایی کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 104درصد افزایش یافته است.

    این شرکت در دوره مورد گزارش سود عملیاتی را 5 میلیارد و 840میلیون ریال، سود خالص را 5 میلیاردو 477 میلیون ریال و سود انباشته پایان دوره 10میلیارد و 608 میلیون ریال اعلام کرد.

    «کمرجان» در اهداف آتی خود اعلام کرده است که طی سال مالی مورد گزارش فروش طبق روال عادی و با ظرفیت کامل انجام می پذیرد و پیش‌بینی می‌شود حجم فروش حدود 4درصد و از نظر مبلغ 11درصد و تولید حدود یک درصد نسبت به سال مالی قبل رشد داشته باشد.

    در برآوردی که این شرکت از تغییرات نرخ فروش محصولات و نرخ خرید مواد اولیه داشته اعلام کرد که نرخ فروش محصولات در 6ماهه آتی نسبت به میانگین عملکرد 6 ماهه حدود 13 درصد رشد خواهد داشت.  همچنین نرخ خرید مواد اولیه در 6 ماهه آتی نسبت به میانگین عملکرد 6 ماهه حدود 10 درصد رشد خواهد داشت.

    این شرکت در برآوردی که از تغییرات هزینه‌های عمومی، اداری، تشکیلاتی و خالص سایر درآمدهای (هزینه ها) عملیاتی داشته برای دوره 6 ماهه آتی هزینه های عمومی، اداری، تشکیلاتی حدود 14درصد و خالص سایر درآمدهای عملیاتی درصد رشدی پیش بینی نکرده است.

    برچسب ها