عصر خودرو

در پنج ماه ابتدای سال ٩٨

بیش از ۴ هزار میلیارد ریال از املاک مازاد بانک صادرات واگذار شد

عصر بازار- بانک صادرات ایران در راستای عمل به قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر در پنج ماه ابتدای سال ٩٨، تعداد ١٧٢ رقبه از املاک مازاد خود را به ارزش بالغ بر ۴ هزار و ۴۰٨ میلیارد به فروش رساند.

بیش از ۴ هزار میلیارد ریال از املاک مازاد بانک صادرات واگذار شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک صادرات ایران، این بانک در راستای تخصیص بهینه منابع، در پنج ماهه نخست سال ٩٨ با برگزاری مزایده، موفق به فروش ١٧٢ رقبه ملک به ارزش بالغ بر 4 هزار و 4۰٨ میلیارد ریال شد.

    بانک صادرات ایران از آغاز اجرایی شدن قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر طی سال‌های ٩4 تا ٣١ مردادماه ٩٨ نسبت به فروش 1336 رقبه املاک مازاد خود به ارزش بالغ بر ١5 هزار و 5٣4 میلیارد ریال اقدام کرده است.

    بانک صادرات ایران در سال 1394 در حدود ١۰٣ رقبه ملک به ارزش بیش از 5٩١ میلیارد ریال، در سال 1395 نیز ١4٧ رقبه ملک بالغ بر ٨٧١ میلیارد ریال، در سال 1396 حدود 4١١ رقبه ملک مازاد به ارزش 3986 میلیارد ریال و در سال 1397، نیز 5٣٣ رقبه ملک مازاد به بهای 5676 میلیارد ریال واگذار کرده و منابع حاصل از آن در مسیر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در بخش‌های اقتصادی کشور قرار گرفته است.

    فروش اموال و دارایی‌های مازاد بر اساس نقشه‌ راه و برنامه‌های عملیاتی ابلاغ شده بانک صادرات ایران، با هدف چابک‌سازی و اصلاح ساختار مالی، تجهیز و مصرف بهینه منابع و تقویت بخش‌های تولیدی کشور، مورد توجه قرار دارد و همچنان با دقت و اهتمام از سوی این بانک پیگیری می‌شود.

    برچسب ها