عصر خودرو

آغاز کار نسل سوم سفیران بین المللی بازار سرمایه؛

تیم های برتر سومین دوره لیگ ستارگان بورس معرفی شدند

عصر بازار- نتیجه یک دوره رقابت بین المللی ۵۰ روزه خرید و فروش سهام در بین اهالی درس و دانشگاه اعلام شد و فارغ از نتیجه برد و باخت، آنچه در پایان لیگ ستارگان بورس بر جا ماند، تجربه ای بود که اهل دانش باید از نزدیک آنرا لمس می کردند و در هیچ دانشگاهی تدریس نمی شود.

تیم های برتر سومین دوره لیگ ستارگان بورس معرفی شدند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، دانشجویان ایران، عراق، عمان، سوریه و ترکیه که حدود دو ماه در کنار استاد راهنمای خود مشق خرید و فروش سهام کردند، دیروز از چند و چون پرتفویی که به جا گذاشته اند مطلع شدند.

    روز گذشته در آیین پایانی سومین دوره لیگ ستارگان بورس تیم های برتر معرفی شدند و لوح تقدیر و جوایز خود را از دکتر شاپور محمدی ، رییس سازمان بورس و اوارق بهادار، یاسر فلاح، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس، امیرهامونی مدیرعامل فرابورس ایران، علی صحرایی مدیرعامل بورس تهران و دکتر عبده تبریزی ، دریافت کردند.

    نتایج نهایی

    دانشگاه آزاد اسلامی واحد شرق به سرپرستی فاطمه صمدی رتبه نخست را به خود اختصاص داد. این تیم  لوح تقدیر مقام اولی، مدال و تندیس رتبه اول و همچنین اعتبار خرید سهام به مبلغ 280 میلیون ریال را دریافت کرد. مجتبی شهبازی، حسن چشمی و فرنوش اسدی اعضای تیم نخست بودند. 

    دانشگاه صنعتی خواجه نصرالدین طوسی به سرپرستی امیرعباس نجفی در جایگاه دوم قرار گرفت. این تیم  لوح تقدیر مقام دومی، مدال و تندیس رتبه دومی و همچنین اعتبار خرید سهام به مبلغ 200 میلیون ریال را دریافت کرد. حمید محمدی، جوادقربانی شندی و جواد کشاورز اعضای تیم دوم بودند. 

    دانشگاه ایلام به سرپرستی مهرداد نعمتی در پله سوم ایستاد. این تیم  لوح تقدیر مقام سومی، مدال و تندیس رتبه سومی و همچنین اعتبار خرید سهام به مبلغ 160 میلیون ریال را دریافت کرد. محمدرضا فرخی نژاد، حمیدرضا بالاوندی و مهسا عزیز بیگی اعضای تیم سوم بودند. 

    دانشگاه رازی کرمانشاه نیز به سرپرستی مسلم یاراحمدی به عنوان تیم برتر اخلاق سومین دوره لیگ ستارگان بورس انتخاب و موفق به اخذ تندیس تیم برتر اخلاق این دوره از رقابت های دانشجویی بین المللی بازار سرمایه شد.

    همچنین طی مراسمی با اهدای لوح تقدیر از مهدی محمود رباطی، مدیرعامل شرکت کارگزاری بورس بیمه ایران و حمید آذرخش رییس هیات مدیره کارگزاری مفید به عنوان حامیان سومین لیگ ستارگان بورس تقدیر و قدردانی شد.

    برچسب ها