عصر خودرو

طی سه ماه صورت گرفت؛

اختصاص ۲۰۴ ریال به ازای هر سهم "غدیس"

عصر بازار- شرکت پاکدیس در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۲۰۴ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش ۷۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.

اختصاص ۲۰۴ ریال به ازای هر سهم "غدیس"
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت پاکدیس با سرمایه 280 میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای 3 ماهه نخست دوره مالی منتهی به 29 اسفند 1398 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    شرکت پاکدیس در دوره یاد شده، مبلغ 57 میلیارد و 224 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 204 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال 97 معادل 716 درصد افزایش داشته است.

    شرکت پاکدیس، افزایش 87 فروش را از جمله دلایل عمده افزایش سود هر سهم و افزایش 707 درصدی سود خالص نسبت به دوره گذشته عنوان کرده است.

    با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ 56 میلیارد و 76 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

    "غدیس" در دوره 3 ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند 97، به صورت حسابرسی شده، مبلغ 7 میلیارد و 87 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ 25 ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

    برچسب ها