عصر خودرو

مدیرعامل شرکت نگین گام پارس مطرح کرد؛

بازار قیر در انتظار تزریق نقدینگی

عصر بازار: فعالان بازار قیر در انتظار تزریق نقدینگی به پروژه های عمرانی هستند.

بازار قیر در انتظار تزریق نقدینگی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، میرجلال سیدجلالی، مدیرعامل شرکت نگین گام پارس با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر بازار قیر با کاهش حجم معاملات روبه رو است و این موضوع تا ورود نقدینگی به این بازار ادامه خواهد داشت.

    وی در ادامه افزود: گر چه توافق و خوشبینی نسبت به مذاکرات هسته ای توانست در هفته گذشته اندکی بازار قیر را با اخبار مثبت روبه رو کند، اما این خوشبینی دوام زیادی نداشت و در حال حاضر اکثر فعالان بازار قیر در انتظار تزریق نقدینگی از سوی دولت به پروژه های عمرانی هستند.

    این کارشناس بازار قیر با اشاره به اینکه در هفته گذشته حجم معاملات وکیوم باتوم با کاهش چشمگیری روبه رو بود، خاطر نشان کرد: وکیوم باتوم پالایش نفت تبریز، تهران و اصفهان در هفته گذشته وارد سیستم مچینگ شد و تنها 210 هزارتن از حجم عرضه 4 هزار تنی وکیوم پالایش نفت تبریز توسط معامله گران خریداری شد.

    سیدجلالی در ادامه تاکید کرد: با توجه به کاهش حجم مصرف، به نظر می رسد بازار قیر در هفته های آتی با تغییرات محسوسی روبه رو نباشد و از این رو احتمال افزایش حجم معاملات نیز بسیار اندک است.

    امروز هم در تالار فرآورده های نفتی عرضه قیر داخلی بیش از 50 هزارتن بود که از این 10 هزار و 200 تن از آن توسط معامله گران خریداری شد.

    برچسب ها