عصر خودرو

۱۰ درصد پتروشیمی نوری به بورس می آید

عصر بازار- مراسم عرضه اولیه سهام پتروشیمی نوری، امروز برگزار می شود .

۱۰ درصد پتروشیمی نوری به بورس می آید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا،  300 میلیون سهم معادل 10 درصد از سهام شرکت پتروشیمی نوری به عنوان پانصدو بیست و چهارمین شرکت پذیرفته شده اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران عرضه خواهد شد.

    این میزان سهام، در بخش محصولات شیمیایی ، گروه تولید مواد شیمیایی پایه و طبقه تولید مواد شیمیایی پایه به جز کود در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد نوری به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت انجام خواهد شد.

    بر این اساس، دوره ثبت سفارش از ساعت 10:00 تا 12:30 بوده و امکان اصلاح یا حذف سفارش در این مدت امکانپذیراست. همچنین سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر 1000 سهم است.

    بنا به اعلام مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران، هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش است و ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیی شده (کف قیمت 500ر29 و سقف قیمت 250ر31ریال ا) ، جهت ثبت سفارش امکانپذیر است.

    ورود سفارش به صورت گروهی مجاز نیست و کلیه مشتریان بر خط نیز می توانند با توجه به شرایط ذکر شده ، برای ورود سفارش اقدام کنند.

    برچسب ها