عصر خودرو

کلاهبرداری ۳۵ میلیاردی قبل از خروج از کشور دستگیر شد

عصر بازار- فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری کلاهبردار ۳۵ میلیاردی قبل از خروج از کشور خبر داد.

کلاهبرداری ۳۵ میلیاردی قبل از خروج از کشور دستگیر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران; سردارکیومرث عزیزی  فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: از  کلاهبردار 35 میلیاردی با وعده اعطاء سهام و دستگیری کلاهبردار قبل از خروج از کشور خبر داد.

    سردارعزیزی گفت: چندی پیش با ارجاع یک پرونده کلاهبرداری از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اراک به پلیس آگاهی استان، تیمی مجرب از کارآگاهان ، بررسی تخصصی این پرونده را آغاز کردند.

    وی افزود: با شروع تحقیقات پلیس، مشخص شد که کارمند یکی از بانک های شهرستان ، با مراجعه به تعدادی از طلافروشی ها و افراد سرمایه دار شهر اراک، با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود و جلب اعتماد طلافروشان با شیوه های متقلبانه و وعده سهام دار کردن آنها، مبالغ بالایی طلا با ارائه چک های مدت دار از آنان خریداری کرده است.

    فرمانده انتظامی استان  مرکزی بیان کرد: با بررسی های تخصصی پلیس و محرز شدن اهداف متقلبانه این فرد و در بررسی سوابق خدمتی او موارد دیگری از اختلاس و سوء استفاده مالی این فرد به دست آمد و مشخص شد که این فرد با اخذ مرخصی چندین ماهه از بانک، قصد فرار از کشور را دارد.

    وی ادامه داد: با توجه به اسناد به دست آمده در کلاهبرداری های متعدد این فرد در شهر اراک، با هماهنگی مرجع قضائی، متهم دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال و سپس با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

    سردار عزیزی تصریح کرد: ‌تا کنون 6 نفر از شهروندانی که در حدود 35 میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری شده است،شناسایی شده اند و تحقیقات تکمیلی در این پرونده همچنان ادامه دارد.

    برچسب ها