عصر خودرو

انتشار عملکرد میاندوره ای ۵ شرکت؛

پوشش ۵۷ درصدی "سکرما" طی ۳ ماه

عصر بازار: عملکرد میان دوره ای شرکت ها به مرور بر سامانه کدال می نشیند. بر این اساس عملکرد ۳ ماهه ۴ شرکت و عملکرد ۹ ماهه یک شرکت منتشر شد.

پوشش ۵۷ درصدی "سکرما" طی ۳ ماه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، نفت سپاهان ضمن تاکید بر پیش بینی خود به مبلغ 2504 ریال طی سه ماه توانسته 19 درصد از پیش بینی خود را پوشش دهد. سرمایه شرکت مبلغ 1050 میلیارد ریال اعلام شده است.

    ختراک طی اطلاعیه ای ضمن تاکید بر آخرین پیش بینی خود به مبلغ 175 ریال، طی سه ماه 36 ریال محقق کرد تا 21 درصد از پیش بینی خود را پوشش دهد.

    پاکشو ضمن تاکید بر آخرین پیش بینی خود به مبلغ 2028 ریال توانسته طی سه ماه 273 ریال محقق کند تا 13 درصد ار پیش بینی خود را پوشش دهد.

    سیمان کرمان طی اطلاعیه پیش بینی درامد هرسهم بر اساس عملکرد سه ماهه، ضمن تعدیل مثبت پیش بینی سود سال 94 به مبلغ 833 ریال، طی سه ماه 474 ریال محقق کرده و 57 درصد از پیش بینی خود را پوشش داد.

    و اما فلامی در اطلاعیه پیش بینی درآمد هرسهم بر اساس عملکرد 9 ماهه ضمن تاکید بر آخرین پیش بینی خود به مبلغ 494 ریال، اعلام کرده است که طی 9 ماه توانسته 357 ریال محقق نماید و 72 درصد از پیش بینی خود را پوشش داده است.

    برچسب ها