عصر خودرو

سهم ۱۱ درصدی صنعت محصولات شیمیایی از معاملات فرابورس

عصر بازار- صنعت محصولات شیمیایی با ۹ هزار و ۷۰۶میلیارد ریال دادوستد، رتبه نخست ارزش معاملات بازار فرابورس ایران را سومین ماه امسال به خود اختصاص داد.

سهم ۱۱ درصدی صنعت محصولات شیمیایی از معاملات فرابورس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، تعداد 43 میلیارد و 652 میلیون ورقه بهادار در 3 میلیون و 686 هزار نوبت به ارزش 147 هزار و 118 میلیارد ریال سومین ماه بهار امسال، طی 18 روز معاملاتی در بازارهای فرابورس دادوستد شده است.

    این در حالی است که میانگین حجم روزانه معاملات فرابورس در ماه گذشته 2425 میلیون ورقه و میانگین ارزش معاملات نیز 8173 میلیارد ریال بوده است و شاخص کل فرابورس نیز که معاملات خرداد ماه امسال را از ارتفاع 2644 واحد آغاز کرده بود، با ثبت رشد 13 درصدی در پایان این ماه به ارتفاع 2978 واحد رسید؛ و افزایش 32 درصدی را هم از ابتدای امسال به نام خود ثبت کرد.

    این گزارش می افزاید: نگاهی هم به وضعیت صنایع مختلف در آخرین ماه بهار امسال در بازارهای فرابورس ایران نشان می‌دهد صنعت محصولات شیمیایی با 9 هزار و 706 میلیارد ریال دادوستد، سهم 11 درصدی از ارزش معاملات فرابورس را به ثبت رسانده و در رتبه نخست این بازار در ماه گذشته قرار گرفته است.

    صنایع فلزات اساسی نیز با 7 هزار و 834 میلیارد ریال(معادل 9 درصد)، انبوه‌سازی، املاک و مستغلات با 7 هزار و 180 میلیارد ریال(معادل 8 درصد)، هتل و رستوران با 5 هزار و 472 میلیارد ریال(معادل 6 درصد) و حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات با 4 هزار و 835 میلیارد ریال(معادل 5 درصد) و به ترتیب رتبه‌های دوم تا پنجم ارزش معاملات فرابورس را در سومین ماه امسال از آن خود کرده‌اند.

    برچسب ها