عصر خودرو

معاون طرح و برنامه وزارت صمت مطرح کرد؛

تولید بدون کارخانه در دستور کار قرار می گیرد

عصر بازار- زرندی گفت: دستورالعمل تولید بدون کارخانه پس از جمع بندی نهایی، ابلاغ می شود.

تولید بدون کارخانه در دستور کار قرار می گیرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه انجمن‌های صنعت آسانسور و پله برقی گفت: برخی صنایع مثل صنعت آسانسور، دارای واحد تولیدی مرسوم نیستند، لذا برای حمایت از این صنایع، نیازمند دستورالعملی برای این نوع صنایع به عنوان تولید بدون کارخانه هستیم تا مشکلات حقوقی و اجرایی آن‌ها مرتفع شود.

    وی افزود: با توجه به رکود در ساخت و ساز، این صنعت باید به سمت صادرات خصوصا به کشور‌های همسایه برود که شرط موفقیت آن، ارتقا سطح استاندارد است.

    زرندی تصریح کرد: یکی از مهمترین موضوعات وزارتخانه در سال جاری، تعمیق ساخت داخل و توسعه صادرات خصوصا به کشور‌های همسایه است.

    وی گفت: قطعاتی که امکان واردات ندارند باید شناسایی شده و امکان ساخت داخل آن بررسی شود و ما از انجمن‌ها می‌خواهیم در این زمینه اقدام کنند.

    بیشتر بخوانید: بهره برداری 20 پروژه مهم صنعتی و معدنی در سال رونق تولید

    معاون طرح و برنامه تاکید کرد: شورای سیاستگذاری صنعت آسانسور که در وزارتخانه فعال است می‌تواند راهگشای آینده این صنعت باشد.

    زرندی همچنین گفت: رویکرد ما تقویت انجمن‌های استانی و تشکیل انجمن‌های ملی است که در این خصوص باید انجمن‌های استانی فعالتر عمل کنند.

    وی افزود: در همه موضوعات وزارتخانه از نظرات انجمن‌های تخصصی استفاده می‌کنیم و با همفکری و هم اندیشی با آن‌ها تصمیم گیری خواهد شد.

    برچسب ها