عصر خودرو

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خبر داد:

پرداخت پول ۹۴ درصد گندم خریداری شده در استان کرمانشاه

عصر بازار- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، از خرید ۱۰۲ تن گندم از کشاورزان توسط مراکز خرید تضمینی جهادکشاورزی در استان خبر داد و گفت: تاکنون ۹۴ درصد پول آن پرداخت شده است.

پرداخت پول ۹۴ درصد گندم خریداری شده در استان کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، نوربخش حاتمی از پرداخت پول 94 درصد گندم خریداری شده توسط مراکز خرید تضمینی جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: تاکنون 102 تن گندم توسط این مراکز از کشاورزان در استان کرمانشاه خریداری شده است.

    وی همچنین از رشد 82 درصدی خرید گندم توسط مراکز خرید تضمینی استان طی امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: سال گذشته 56 تن گندم توسط این مراکز خریداری شد.

    رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: خرید گندم امسال از 25 اردیبهشت ماه در مناطق گرمسیری استان آغاز شده است.

    جارسوزی ترکیبات خاک اراضی را از بین می‌برد

    حاتمی با اشاره به آتش سوزی‌های اخیر در مزارع گندم برخی از نقاط گرمسیری استان در نتیجه آتش زدن جار باقی مانده پس از برداشت محصول، از کشاورزان خواست تا از این اقدام پرهیز کرده و پس از برداشت جار سوزی نکنند.

    رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تاکید کرد: این اقدام نه تنها کمکی به تقویت خاک زمین‌های مذکور نمی‌کند، بلکه باعث از بین رفتن برخی از ترکیبات سطح خاک می‌شود.

    برچسب ها