عصر خودرو

مدیر امور بین الملل سازمان بورس مطرح کرد:

ظرفیت های بورس در خدمت تامین مالی بخش‌های فرهنگی

عصر بازار- مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، بر استفاده از ظرفیت های بورس برای تامین مالی بخش‌های فرهنگی این استان تاکید کرد .

ظرفیت های بورس در خدمت تامین مالی بخش‌های فرهنگی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، یاسر فلاح  صبح امروز در دیدار با حجت الاسلام خدایاری اظهار داشت: امکان تامین مالی بخش‌های فرهنگی هم از طریق ورود شرکت‌های سهامی عام به بازار سرمایه وجود دارد و هم می توان از اوراق اسلامی در این مسیر استفاده کرد.

    مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس افزود: تلاش ما بر این است که جهت سرمایه گذاری به سمت بازارهای مولد باشد.

    فلاح اطهار داشت: آذربایجان غربی استانی تاریخی با مردمانی خوشنام است؛ میل به سرمایه گذاری در بورس در شهر ارومیه رشد داشته و جریانات مالی مناسبی در این شهر وجود دارد.

    در این دیدار همچنین حجت الاسلام خدایاری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی، تصریح کرد: سرمایه گذاری ها در بورس شفاف تر و مشخص تر از  سایر شیوه هاست و اگر بتوان رسانه ها را وارد بورس کرد، به آنها کمک می شود تا نیازهای مالی خود را تامین کنند.

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی افزود: ما قصد واگذاری تعدادی از اماکن خود را به بخش خصوصی داریم و در صورتی که ساختارها اجازه دهد، تمایل داریم این عرضه از طریق بورس به عموم مردم  صورت گیرد.

    برچسب ها